Saturday, January 3, 2015

Hello 2015!



Hello my readers,

First of all Happy New Year I wish you all the best.
For me 2014 was a great year, I had great time, I meet new people I made new friendships. Also I started my blog in September which makes me really happy. I got new car in December and many other things. I just wanted to say thank you everyone for the great year and I hope that 2015 will be much better. I have many plans for it, and I will do everything I can to make them real. Again, thank you everyone especially you my readers for reading my posts and inspiring me to make new ones over and over again.

Најпрвин би сакала да ви ја честитам Новата Година и да ви посакам се најдобро во неа.
За мене 2014 година беше прекрасна. Си поминав супер запознав многу луѓе и нови пријатели. Едно нешто што ме прави среќна е тоа што го отворив мојот блог во септември. Направив многу нешта и едноставно само сакам да се заблагодарам на сите луѓе што беа покрај мене во изминатата година и што направија да се чувствувам прекрасно. Посебно благодарам до читателите на мојот блог кои што ме инспирираат и ми даваат нови сили за пишување нови постови. Овој блог е мое посебно задоволство и е плод на моите знаења и идеи, а постои благодарение на вас.


More on:




Best wishes and I hope that 2015 will be the best year for you...



5 comments:

  1. Wish you and your beloved a happy new year, good luck and health!
    xoxo Colli || TOBEYOUTIFUL

    ReplyDelete
  2. Среќна Нова! Ти посакувам само убавини моменти годинава :)

    ReplyDelete
  3. Best wishes for you :) Hope this year will be even better than 2014 :)

    ReplyDelete
  4. Happy New Year Love! Have a great one :)

    http://joannok.blogspot.de/

    ReplyDelete
  5. HI dear
    Happy New Year!!
    Hope in this 2015 you will get the best ;)
    xoxo

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...